WWE potvrdila nové pravidlo pro zpeněžení Money in the Bank kufříku

Austin Theory se loni několikrát snažil zpeněžit svůj Money in the Bank kufřík ve snaze stát se světovým šampionem, ale neuspěl.

To nakonec vedlo k tomu, že svůj kufřík použil pro získání zápasu o U.S. titul, ale ani v něm neuspěl.

WWE včera v show RAW ale potvrdila změnu pravidel a komentátoři uvedli, že vítěz mužského Money in the Bank Ladder zápasu může kufřík použít kromě světových titulů i na U.S. a IC tituly.

Jelikož se WWE takto rozhodla na tuto změnu pravidel poukázat, tak je dost možné, že v plánu je právě to, že letošní vítěz svůj kufřík použije na U.S. nebo IC titul.


Komentáře (0)

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Přidat komentář

  1. Přidání komentáře jako host. Zaregistrujte se nebo se přihlaste ke svému účtu.
0 znaky
Přílohy (0 / 3)
Share Your Location

Reklama

Reklama

Však na WM 30 nešel o světový titul ani reigns ani brock
Jaký má smysl dávat videa typu že někdo někde je na veřejnosti a pod...
Jirka uveřejnil komentář v Velký spoiler ze včerejší show WWE RAW
Nechápu proč by to mělo být na velký spoiler když tam šaškoval D. Myst...
Nemáte chybu u počtu eliminací od Shayny Baszler? V daném zapase bylo ...
Peter uveřejnil komentář v TOP 24 nejlepších rivalit v historii WWE
Keď sa tak pozriem na ten rebriček všetko sú to feudy z davnejsej min...

Reklama

Který z letošních vítězů Royal Rumble zápasů bude podle vás úspěšný na WrestleManii 41?

Reklama

WWE Novinky

AEW Novinky