Sobotní event SummerSlam přepisoval historii WWE hned v několika aspektech. Z pohledu čísel šlo rozhodně o úspěšnou show.
SummerSlam 2023 zaznamenal největší tržby mimo show WrestleMania, a to 8,5 milionu dolarů.
Bylo také zveřejněno, že tato show byla nejsledovanějším SummerSlamem v historii společnosti, přičemž se probojovala do první trojky nejsledovanějších WWE PLE na streamovací službě Peacock.
Kromě toho WWE uvedla, že SummerSlam vygeneroval největší příjmy ze od sponzorů (mimo WM).
Mezi sponzory byly společnosti Slim Jim, C4 a Rocket Mortage, které organizaci celkově vygenerovaly 7 milionů dolarů - o 23 % více než v roce 2022.
Prodej zboží vzrostl o 60 procent ve srovnání s rokem 2022 a SummerSlam 2023 prodal nejvíce zboží ze všech WWE PLE (mimo WM).
SummerSlam 2023 se také stal nejsledovanějším SummerSlamem všech dob na sociálních sítích s více než 230 miliony zhlédnutí a čtyřmi miliony hodin sledovaného obsahu - o 26 procent více než loni.