Tento měsíc se fanoušci dočkali dalšího pokračování herní série WWE 2K. Recenze WWE 2K23 dokazuje, že jde o povedený ročník.
Zatímco v letech 2020 a 2021 propustil Vince McMahon velké množství talentů z důvodu škrtů v rozpočtu, tak po jeho odchodu a nástupu Triple He se HHH rozhodl přivést velkou část bývalých hvězd zpět.
Tyto změny samozřejmě ovlivňují i vývoj videohry.
Kreativní ředitel WWE 2K Lynell Jinks prozradil v podcastu Cultaholic Wrestling, jaký hlavní rozdíl byl při vývoji WWE 2K22 a WWE 2K23.
„Hlavní rozdíl mezi 22 a 23 byl v tom, že v případě ročníku 23 jsme měli opačný problém. Ve WWE 2K22 jsme museli škrtat. Měli jsme dva a půl roku vývoje, ale roster se měnil téměř každý týden. Propouštění ve WWE způsobilo mnoho problémů při vývoji hry, zejména v případě režimů jako MyRise nebo showcase. Snažili jsme se zjistit, kdo vlastně může být ve hře, i když už není součástí WWE. Naštěstí WWE odvedla docela dobrou práci, když nám umožnila ponechat si určité lidi, kteří byli součástí hlavních příběhů v některých režimech. V letošním ročníku to bylo opačně. Spousta lidí se vrátila, což je skvělá věc. Takže za mě budu raději řešit tento problém, než opačně.”